wtorek, 24 marca 2015

Recenzja karmy mokrej Dolina Noteci

Wczoraj w sklepie zoologicznym kupiłam mokrą karmę "Dolina Noteci".  Zapraszamy na jej recenzję która znajduje się poniżej! Zacznijmy od opakowania

Opakowanie jest bardzo estetyczne. Na górze widnieje nazwa, po niżej jest napisane z czym jest, pod tym są po szczególne składniki zawarte w karmie. Na samym dole widać ile jest gramów karmy. Na drugiej stronie jest skład. A pod nim dawkowanie. Opakowanie oceniam na 10/10.
A oto skład:


Skład: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (65% w tym kurczak 15%), warzywa (marchew 1,7%), zboża (ryż naturalny brązowy 1,2%), oleje i tłuszcze (olej lniany 0,2%), substancje mineralne, bazylia 0,1% pod tym są jeszcze wypisane składniki analityczne i dodatki, ale to mniej ważne. Skład oceniam na 9/10 jednak mi czegoś zabrakło. analityczne i dodatki, ale to mniej ważne.







Wygląd i zapach: w zasadzie zbyt ładnie nie wygląda no ale bardzo ładnie pachnie. Bardzo pachnie mięsem co przyciąga uwagę psa. Oceniam na 9/10.
 Ależ co ja mogę o tym wiedzieć! Przecież ja tego nie jadłam! No a więc zapytałam o to najlepsiejszego experta! Po jego minie było widać, że mu baardzo smakuje i że będzie chciał ją jeszcze nie raz. Zajadał ją tak, że aż mu się uszy trzęsły! Dosłownie! :) Expert za pewnie ocenia na 10/10. :)
Cena za karmę: 5.50zł






Po obliczeniu wszystkiego wyszło mi, że ostateczna ocena to 9/10. No i właśnie tak zostaje.
Bardzo polecamy karmę Dolina Noteci i jeszcze nie raz ją kupię :) Jest warta swojej ceny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz