piątek, 15 maja 2015

20 faktów o Timberze!

A więc zaczynamy 20 faktów o Timberze!
1. Ma na imię Timber
2. Ja nie wymyślałam tego imienia, już je nosił.
3. Urodził się w listopadzie 2012 roku.
4. Jest w typie rasy shih-tzu.
5. Jest z pod Warszawy.
6. Miał około 4 właścicieli, w tym moją babcie.
7. Jest strasznym materialistą.
8. Lubi skakać.
9. Ma 29 cm w kłębie.
10. Waży 7,4 kg.
11. Umie około 40 sztuczek.
12. Nie potrafi się bawić z innymi psami.
13. Zna ponad 20 psów.
14. Jego najlepszym przyjacielem jest Pusio.
15. Jest w połowie posłuszny.
16. Lubi tylko miękkie i bardzo pachnące mięsem smaczki.
17. Jeśli dasz mu cały plasterek szynki- nie zje, musisz podzielić mu na małe kawałki.
18. Gdy nie chce mu się czegoś robić to mnie gryzie.
19. Trzeba z nim chodzić do fryzjera co 2 miesiące.
20. Nie jest agresywny w stosunku do innych psów, ale gdy jakiś pies go sprowokuje to warczy, ale nie gryzie.

No i koniec! Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz