środa, 1 lipca 2015

Projekt 62- wchodzimy w to!

 Nie dawno, Magda od Fibi wymyśliła coś takiego jak... Projekt 62! My pokażemy wam nasze plany a wy przed nimi, najpierw zobaczcie co to za projekt i na czym polega! *klik!*

A oto i nasze plany:

Jest ich 10, jak dla mnie to nie za dużo, nie za mało a wręcz idealnie i mam nadzieję, że uda mi się spełnić każdy z nich. A teraz omówię każdy plan po kolei!

Nauczę się robić zdjęcia-
Chodzi mi między innymi o to, że poprawię się w foceniu, bo jak na razie to za pięknych zdjęć nie robię. Pójdę na jakieś warsztaty, posłucham rad profesjonalistów/doświadczonych i będzie dobrze!

Dopracujemy przywołanie- U nas, jeśli chodzi o przywołanie nie wygląda to za dobrze. Wołam: "Timber szybko, do mnie!" to ten niby biegnie ale nagle kusi go jakiś zapach no i po nim, nie przyjdzie. Dopracujemy to ta perfekt.

Popracujemy nad skupieniem przy innych psach- Ti czasami ma gorsze dni i gdy idziemy z jakimś innym psem na spacer nie może skupić się przy sztuczkowaniu. Dojdziemy do tego, że Timb będzie na mnie skupiony i nikt nam nie przeszkodzi w sztuczkowaniu i tych innych!

Przejedziemy 20km na rowerze-Może i ktoś z was wie, że ostatnio przejechaliśmy (Timber raczej przebiegł no ale co kto woli) 12 kilometrów! Nie jest to naszym ostatecznym celem. Naszym celem jest dojechać na Burdze *tak około 18km). +jakieś małe przejażdżki z Pusiem i jego wł. Czyli tak około 20km.

W końcu pojedziemy do Oli i Lestera- *na obrazku jest błąd, przepraszam*.
Któż to jest Ola? Któż to Lester? :D Otóż to nasi znajomi z fb, z którymi spotkać się mieliśmy baardzo dawno, lecz zawsze coś wypadało. Lecz na tych wakacjach na pewno ich odwiedzimy! Ola, czekaj B-)

Bez agresji do innych psów-Taki mały piesek i agresywny? Kto by pomyślał. Niestety Timber czasami umie zawarczeć, gdy jakiś pies go sprowokuje. Ale teraz się nie damy i żaden pies już go nie sprowokuje!

Mięśnie- Moje piesy nie mają żadnych mięśni. No niestety? Nie! Żadne "nie niestety", nie będziemy się nad sobą użalać tylko będziemy ćwiczyć! Będziemy mieć super piękne mięśnie ^_^

Agility- Jak na razie nie jeździliśmy na żadne torki, nic. Tylko nasze działkowe przeszkody- ala agility. Ale to się zmieni. Będziemy jeździć na różne tory :D Np w piątek jedziemy do Tyczyna ;w;

Obedience- No i ostatni plan, czyli OBI. Musimy popracować nad naszym posłuszeństwem. No a więc ćwiczmy.

Planów jest tyle! Mam nadzieję, że i wy podjęliście się tego projektu! Trzymamy za was kciuki! Powodzenia :D

2 komentarze:

  1. My nie podjęliśmy się tego projektu z uwagi na dość kiepskie teraźniejsze zdrowie psa. No ale powodzenia w postanowieniach. Robisz święte zdjęcia, a i u nas przydałoby się dopracować przywołanie. Zapraszam http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog zapraszam do mnie projekt 62
    http://mieszanceowielimsercu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń