wtorek, 25 listopada 2014

Nowa nazwa? Jak to? :O

Jak pewnie zauważyliście mamy nowy "tytuł" bloga! A mianowicie "TIMBER I PYSIA".
Postanowiłam nie zostawiać Pyśki w tyle (chociaż na fejsie sława ją dogoniła), postanowiłam prowadzić bloga o ich dwojga :D
Dlaczego imię Pysia?
Kiedyś miałam królika to było gdzieś w 2006/2007 roku. Tata kupił mojej siostrze królika. Ona miała wtedy 7 lub 8 lat. Miał na imię Pysiek i był podobnych kolorów jak Pysia około roku 2008 syn koleżanki mojej mamy wlał mu do jedzenia bańki... Mnie wtedy nie było w domu. Pysio zdążył to zjeść i tydzień po tym umarł... W 2010 roku kupiłam nowego królika i od 2008 miałam postanowione że drugi królik będzie taki sam jak Pysio i będzie się nazywał Pysia. No i tak było. Wybrałam jak najbardziej podobnego królika do Pyśka i nazwałam go Pysia. Na górze jest zdjęcie Pysi, na dole Pyśka. Tak dla porównania. :) (niestety mam tylko przerobione :/)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz