sobota, 22 listopada 2014

Pysia- czyli nasza druga domowniczka

 Pysia czyli nasza druga domowniczka. :) Pyśka ma prawie 5 lat. Urodziny obchodzi 16 grudnia. :3
Kupiłam ją 16 grudnia 2010 roku. Pysia była małą kuleczką mającą zaledwie 15 centymetrów długości... Do dziś jest dzika ponieważ z tamtych lat ma traumatyczne przeżycia. Jak wiadomo było do 4 lata temu i byłam małą dziewczynką która pragnęła opiekuńczo zajmować się małym króliczkiem. Lecz miałam za wielkie chęci... Pysia się mnie przestraszyła i pobiegła za łóżko którego nie da się odsunąć. Siedziała tam około godzinę dopóki nie przyszedł tata bo się zaklinowała... Odsunął łóżko i ja tam weszłam. Wyciągnęłam ją i wsadziłam do klatki. Wieczne próby oswajania jej nie pomogły... Pysia do dziś jest dzika :(
No ale daje brać się na ręce i głaskać ale rzadko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz